Pettros dagliga verk

onsdag, januari 04, 2006

Bakdag igen....

Emma och jag sov till nästan 9, fast on vaknade till vid 6 och var jätteglad ;o) Hon kröp fram till Jens och pillade honom i ansiktet och sade da da da ;o)) Tyckte han kunde leka med henne. han var inte med på noterna. Hon fick lite välling då så vi åt en sen frukost. Sedanåkte vi till Willys o handlade massa mjöl och andra bakgrejer, det var tomt. När i kom hem fick Emma lunch sedan började jag med att göra 4 limpor (Lysekilslimpor) med recpet från Siw, de blev goda sedan gjorde jag 10 hålkakor och recept från Siw, också goda. Vi har ju frysbox nu och måste ju inviga den. Sedan gjorde jag middag. Sedan började jag röja lite i Emmas rum, massa kvar men lite i taget så kanske det tar på't. Vi lade Emma ochhon somnade snabbt men vaknade efter en stund och då tog det tid att somna om, vet inte varför, hon har gjort så flera nätter nu. Om hon kanske drömmer eller så, vi såg På Lynley och så fort det var slut vaknade hon igen. Märkligt...

Ja ja vi får se hur det går gonatt så länge i alla fall.....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida