Pettros dagliga verk

söndag, mars 19, 2006

Idag fyller mammas älskling ett år!!! Hurra hurra!!!

Fast vi börjar i fredags. Det var en usel morgon, mådde jättedåligt. Hade ont i halsen när jag vaknade, tog tablett. När jag kom till jobbet mådde jag illa och kände mig febrig och yr. Jag gick upp till torget och handlade en cola och en fralla som jag smög i mig (för illamåendet). Efter en stund hjälpte det. Tror det är lite magkatarr för har känt av detta ett tag men det går över med en brödbit och det är ju ganska typiskt. Det var en ovanligt seg dag på jobbet men den tog slut den med. Kvällen höll på i ett. Duka och fixa och göra tårta, allt utom garnering. Var klar vid 21.00 och då var jag helt slut.

Lördag: Stress hela förmiddagen, gick upp vid 8 fast vaknade 6.30. Hann med allt innan alla kom. Emma fick massa fint. 2 dockor, fina Name it Jeans och en Espri tröja, en jättefin docksäng, en gosig kudde och en kanonfin Skrinda. SEdan åt vi och hade det mysigt. På kvällen var det melodifestival och Carola vann ju!!!! Jippiii. Det var lite nervöst men det gick hela vägen hem!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida