Pettros dagliga verk

onsdag, januari 25, 2006

Måndag & Tisdag & Onsadg

Måndag var vi på babysimmet, kul kul. Moster Margreth kom och tittatde efteråt så fikade vi. Emma fick en jättesöt pappegoja som lät kuligt när man vände den upp och ner. Hon älskade den jättmycket, kramade den och skrattade hela tiden. Kul. Sedan åkte vi och handlade lite innan vi åkte hem.

I tisdags var vi på öppna förskolan med Noah och Kent. Det var faktiskt kuligt. Har inte varit på just den sedan förra året. Emma hade full fart hela tiden. När vi kom hem somnade hon och sov jättelänge. Helt utmattad antagligen. Hon somnade fort på kvällen med dessutom.

Idag sov jag o Emma till 10.00. Underbart. Då åt vi lite frukost sedan gick vi ut och åkte pulka. Det var kanonväder. När vi kom in fick hon lite mat och jag med. Sedan plockade jag lite och hon kröp faktiskt in på sitt rum och satt där och lekte. Gulligt. Hon var jättetrött efter det så jag satte henne i vagnen med åkpåse så gick vi ut och gick i nästan en timme. Gick ner till havet och där var så vackert så jag tog två kort.












I morgon skall vi upp tidigt igen för att gå på öppna förskolan. Kul kul.
Puss o gonatt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida