Pettros dagliga verk

måndag, januari 30, 2006

Söndag och måndag

Igår grejade jag inne hela dagen. Fixade och donade hela dagen. Stackars Emma fick knappt ngn luft. Var ute en snabbis så att hon fick sova bara. Men vi hade kul inne.

Idag var vi på babysim som vanligt. Vi hade vår nya lärarinna, den förra skall ha barn om 4 veckor men hennes mage är pytteliten. Vecka 14 typ. Den ligger långt bak o gömmer sig tydligen ;o) Men den nya var bra också. Fick göra massa nytt. Kul, simma med Emma på ryggen bl a, och hon fick simma med simringar. Sedan den vanliga fikan kul kul. När vi åkte hem somnade Emma som en stock. Vi började med middagen och jag skulle knapersteka bacon medans jag bytte blöja på Emma. Ingen bra idé. När jag kom tillbaka var det bara aska kvar. Men nu vet jag att brandvarnaren fungerar ;o) Vi har också köpt en liten golf idag. Som jag skall ha när jag jobbar och Jens behöver bil. Kul Jens är så lycklig, han har drömt om detta länge länge!! Den står hos min moster än så länge men vi skall hämta hem den i morgon.
Nu skall jag svara på min utmaning och min taggning eller vad det var.
Puss o gonatt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida