Pettros dagliga verk

måndag, januari 30, 2006

Taggad

Jag har blivit taggad utav Suss.
Fyra jobb jag har haft:
Lokalvårdare/I insläppet på dans båda på Hotell Laholmen i Strömstad
Lokalvårdare på polisen
Tp på ftj Göteborg
Webdesigner på ftj Göteborg
Trfikledrare på ftj Göteborg
Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Grease, Dirty Dancing kommer inte på någon mer
Fyra platser jag har bott på:
Västerås Viktkastargatan
Ulricehamn Aklejavägen
Mölndal Wallinsgatan
Marstrand Myren
Fyra tv-serier jag gillar att titta på:
Desperate Houswifes
Joey
Lost
Oc
Fyra platser jag har varit på semester på:
Eilat i Israel
Spaniel (Costa Brava och Kanarieöarna)
Österike
Grekland Samos
Fyra webbsajter jag besöker dagligen:
Afonbladet
Tv4
Pettros blogg
Kanalen
Fyra favoriträtter:
Pizza
Kokt höna och curry
Spagetti o köttfärssås
Tacos
Fyra platser jag hellre skulle vilja vara på just nu:
Där det är varmt och sommar
I ett varmt bad (har inget badkar nu :o()
Hos mamma bara en timme för att få visa lilla Emma
I ett bankvalv utan kameror och larm
Jag taggar:
Känner bara 3 bloggare och 2 av dem är redan "tagna" så det får bli Siw.
siwan.blogspot.com


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida