Pettros dagliga verk

måndag, januari 30, 2006

Utmanad

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar.
1.Måste läsa innan jag somnar hur trött jag än är. När jag var yngre och kom hem riktigt onykter var jag även då tvungen att läsa. Fick dock läsa om det stycket morgonen efter då jag inte kom ihåg något ;o)
2. Lat på vissa grejer ex med att ställa in böcker i bokhyllan. Vid min säng finns det staplar med böcker.
3. Tänker för mycket=oroar mig för allt som ev kan drabba mig och min familj. Vågar aldrig ta ut något i förskott!
4. Har svårt för att slänga vissa saker. Särskilt saker man ärvt. Får dåligt samvete av det.
5. Älskar att göra efterätter smat titta på matlagningsprogram där de gör gör efterätter. Ryser i hela kroppen av välbehag.
Utmanar Siwan.blogspot.com igen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida